Τα δεδομένα είναι τα εξής: Σχεδόν όλες οι εκπομπές παραγωγής της Acun Medya οι οποίες προβλήθηκαν στο πρώτο μισό της σεζόν βρέθηκαν σε πολύ χαμηλές αποδόσεις από άποψη τηλεθέασης, κατακτώντας ιστορικά χαμηλά και φτάνοντας ακόμα και στο 4%, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα όλων το Survivor.
Το Tempting Fortune επίσης καταποντίστηκε, ενώ το «Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από τη δική σου», κυμαίνεται στη σταθερή μετριότητα μην μπορώντας να φτάσει σε διψήφιο ποσοστό στο δυναμικό κοινό. Το ίδιο και το «My Style Rocks», το οποίο δε θα έχει καν δεύτερη σεζόν την ίδια χρονιά όπως τα προηγούμενα έτη.
Εξαίρεση σε όλα τα παραπάνω είναι το The Voice, το οποίο αποτελεί την μόνη εκπομπή του Τούρκου παραγωγού που πάει εξαιρετικά καλά σε νούμερα τηλεθέασης. Σε αυτό βοήθησε η γενικότερη ανανέωσή της, τόσο με το διάλειμμα που έκανε από τις οθόνες μας, όσο και στα πρόσωπα των coaches και του παρουσιαστή. Ο κόσμος έριξε ξανά ψήφο εμπιστοσύνης στο the Voice και αυτό έφερε τις σειρήνες των διεκδικητών της εκπομπής, να χτυπούν σε μία περίοδο που η απόλυτη εμπιστοσύνη του ΣΚΑΪ στην Acun Media δεν μπορεί να υπάρχει.
Η αλλαγή διοίκησης στο κανάλι του Φαλήρου, τα χαμηλά νούμερα των εκπομπών, η στροφή του σταθμού στην ενημέρωση και ίσως στη μυθοπλασία, γεμίζει με νέους μνηστήρες τα πακέτα των εκπομπών που προσφέρει ο Τούρκος παραγωγός. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες υπάρχει ένα κανάλι που διεκδικεί το πακέτο αυτό, με σκοπό να εντάξει στο πρόγραμμά του το The Voice.
Η δυσκολία σε αυτές τις περιπτώσεις είναι στο πόσες από τις άλλες εκπομπές θα πρέπει να πάρει μαζί. Γιατί όπως έχει αποδείξει ο Acun στο παρελθόν πολύ δύσκολα θα μπει σε συζήτηση να πουλήσει μόνο ένα πρότζεκτ του σε άλλον σταθμό χωρίς να βοηθήσει να βρουν μαζί με αυτό τηλεοπτική στέγη και άλλα φορμάτ εκπομπών του.