Ανεβασμένος ο ΣΚΑΪ

Ενας μήνας πρωτιάς ήταν ο Μάρτιος για τον ΣΚΑΪ τόσο στο μέσο όρο του σταθμού στο γενικό σύνολο της τηλεθέασης όσο και επιμέρους στις ψυχαγωγικές εκπομπές με το Survivor να ηγείται της κούρσας.

Συγκεκριμένα, ο ΣΚΑΪ στην κορυφή της τηλεθέασης τον Μάρτιο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,7% και στο κοινό 18-54 με ποσοστό 15,6%. Τα ψυχαγωγικά προγράμματα του ΣΚΑΪ ήταν η αγαπημένη επιλογή των τηλεθεατών, για έναν ακόμη μήνα. Και τον Μάρτιο, το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να δει τις εκπομπές του σταθμού και τις έφερε στην πρώτη θέση της τηλεθέασης.

Επιμέρους:

Το απόλυτο παιχνίδι επιβίωσης, το «Survivor», συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή της τηλεθέασης, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο κοινό 18-54, με ποσοστά 31% και 33,5% αντίστοιχα. Οι γυναίκες 18-44 του χάρισαν ποσοστό 38,5% ενώ 3.279.013 τηλεθεατές το παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.

Κάθε πρωί είναι «Ώρα για Φαγητό με την Αργυρώ» και η εκπομπή ήταν πρώτη στη ζώνη μετάδοσής της με ποσοστό 16,9% στο σύνολο κοινού, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον Φεβρουάριο.

Αμέσως μετά, το «Love It» ήταν πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 14,8%, σημειώνοντας άνοδο σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Το «Καλό Μεσημεράκι», σταθερά πρώτο στο σύνολο κοινού με 18,7% και στα 18-54 με 22,2% σημειώνοντας μάλιστα άνοδο σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Η μεσημεριανή εκπομπή με τον Νίκο Μουτσινά είναι η αγαπημένη των γυναικών 18-44 που του χάρισαν
28,6% ενώ 1.226.282 τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω για 1 λεπτό.

Το απόγευμα, το Super Makeover ήρθε πρώτο στις γυναίκες 18-44 με ποσοστό 16,7% και αμέσως μετά το House Of Fame La Academia στις γυναίκες 18-34 σημείωσε 18%.
Τα Σαββατοκύριακα, οι γυναίκες 25-44 βλέπουν DOT., δίνοντάς του ποσοστό 13,9% και Πιο Αδύναμο Κρίκο χαρίζοντάς του 15,3%.

Κάθε Σάββατο απόγευμα, οι τηλεθεατές ταξιδεύουν με το «Happy Traveller» ανεβάζοντάς το πρώτο στο σύνολο κοινού με ποσοστό 15,0% και 1.138.390 τηλεθεατές να το έχουν παρακολουθήσει έστω για 1 λεπτό.