ΕΡΤ: Έτσι… απογειώθηκε η τηλεθέαση

Η ΕΡΤ φαίνεται μέχρι στιγμής να είναι η μεγάλη κερδισμένη τηλεοπτικά μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που ζει η χώρα. Η δημόσια τηλεόραση, μάλιστα, φαίνεται να κερδίζει όχι μόνο το στοίχημα της ενημέρωσης, αλλά λόγω και των μεταδόσεων της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, των ακολουθιών του Πάσχα και επιλεγμένων σειρών, ντοκιμαντέρ, ταινιών, αλλά και αφιερωμάτων σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα, ενισχύεται σε όλα της κανάλια.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει και από τα συγκεντρωτικά μηνιαία στοιχεία που εξέδωσε η Nielsen, η ΕΡΤ1 με την επιλογή της να βρίσκεται σε διαρκή ροή ενημέρωσης από τις 5:30 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ, πέτυχε το Μάρτιο μεσοσταθμική τηλεθέαση 5,9%. Υπογραμμίζεται μάλιστα ότι αυτή είναι η υψηλότερη τηλεθέαση που έχει πετύχει η ΕΡΤ1 το τελευταίο επτάμηνο γεγονός που από μόνο του δείχνει την εμπιστοσύνη των τηλεθεατών στον τρόπο που καλύπτει τις εξελίξεις γύρω από την πρωτοφανή κρίση του κορονοϊού. Είναι δε αξιοσημείωτο ότι σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο, το σύνολο των ιδιωτικών καναλιών –με την εξαίρεση του ΣΚΑΪ- είδαν τα ποσοστά τους να υποχωρούν, προφανώς γιατί η κρίση τα εξανάγκασε να σταματήσουν ή να περιορίσουν τις ψυχαγωγικές τους εκπομπές.

Η επιτυχία της ΕΡΤ, ωστόσο, δεν περιορίζεται στην ΕΡΤ1
Άνοδο τηλεθέασης βλέπουν τις τελευταίες εβδομάδες και όλα τα άλλα κανάλια της ΕΡΤ. Η ΕΡΤ2 και η ΕΡΤ3 λόγω και της μετάδοσης της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, ξένων σειρών, ντοκιμαντέρ αλλά και των Ακολουθιών, έχουν σχεδόν διπλασιάσει τα ποσοστά τους, ενώ και το EΡΤsports βλέπει καθημερινά τα ποσοστά του να ανεβαίνουν λόγω της επιλογής να μεταδοθούν μέσα στην κρίση αφιερώματα σε σημαντικές αθλητικές διοργανώσεις του παρελθόντος και σε μεγάλους Έλληνες αθλητές. Είναι χαρακτηριστικό ότι το τελευταίο τριήμερο η ΕΡΤ αθροιστικά πέτυχε διψήφια ποσοστά στα τέσσερα κανάλια της και συγκεκριμένα 10,9% τη Μεγάλη Δευτέρα, 11,7% τη Μεγάλη Τρίτη και 11% χθες, κατακτώντας έτσι την τρίτη θέση της τηλεθέασης.