“Έτερος Εγώ”: Ξανά μπήκαν στα γυρίσματα με μέτρα ασφαλείας

Ο κορονοϊός ήταν η αιτία να σταματήσουν τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου της πολύ επιτυχημένης αστυνομικής σειράς “Έτερος Εγώ” που είχαν ξεκινήσει και μείνει στη μέση το Μάρτιο. Ωστόσο, όπως αποκαλύπτει ο Αιμίλιος Χαρμπής στην Καθημερινή, τα γυρίσματα ξεκίνησαν και πάλι ενώ στο πρώτο υπόγειο του Mεγάρου της Cosmote στο Μαρούσι έχουν στηθεί τα σκηνικά της αστυνομίας. Όλοι οι ηθοποιοί και οι συντελεστές τηρούν αυστηρά τα μέτρα ασφαλείας και, όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης Σωτήρης Τσαφούλιας, πριν επιστρέψουν στα γυρίσματα όλοι έκαναν το τεστ του κορονοϊού και πριν από κάθε γύρισμα υπάρχει θερμομέτρηση ενώ γελώντας αναφέρει πως “επειδή έχουμε και κάποιες σκηνές με φιλιά, οι παρτενέρ θα ελεγχθούν για τα καλά”.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, η υπόθεση της σειράς θα περιστρέφεται και πάλι γύρω από τους αρχαίους ελληνικούς μύθους και τα αλληγορικά τους νοήματα ετοιμάζοντας άλλη μια περιπέτεια για τον καθηγητή εγκληματολογίας Δήμητρη Λαΐνη, που υποδύεται με μεγάλη επιτυχία ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, και τους συνεργάτες του. Σε καμία περίπτωση δεν θα σχετίζεται με τον κορονοϊό όπως αποκαλύπτει στον δημοσιογράφο ο Έλληνας σκηνοθέτης λέγοντας χαρακτηριστικά “Για εμένα δεν ήταν “πειρασμός” να συμπεριλάβω την επικαιρότητα στο σενάριο. Προτιμώ να εστιάζω σε διαχρονικά θέματα όπως η αυτοδικία, η εκδίκηση, τα ένστικτα, ο έρωτας κ.ο.κ. Από την άλλη, προφανώς ζούμε κοσμοϊστορικές στιγμές. Δεν ξέρω, ίσως στον επόμενο κύκλο η πανδημία υπάρχει σαν συνθήκη, κάτι που περάσαμε και τώρα ζούμε σε μια καινούργια πραγματικότητα”.

Το νέο μέλος της παρέας είναι ο Τάσος Νούσιας ο οποίος θα υποδυθεί τον αρχηγό της αστυνομίας , που είχε μέχρι πρότινος ο Μάνος Βακούσης ο οποίος συνεχίζει εν αποστρατεία. Ο ίδιος μιλώντας για το σενάριο της σειράς αναφέρει “Πρόκειται για έργο περίτεχνης μυθοπλασίας, υπάρχει μια σπάνια δραματουργική εφευρετικότητα σε όλον αυτόν τον διάλογο με την αρχαία μυθολογία και τη φιλοσοφία. Επιπλέον έχει τρομερό σασπένς. Έπρεπε να φτάσω κυριολεκτικά στην τελευταία σελίδα του σεναρίου για να καταλάβω τη λύση του καινούργιου μυστηρίου” και συμπληρώνει “Ο συγγραφέας στον οποίο πάτησα κυρίως για να χτίσω τον χαρακτήρα ήταν ο μέγιστος όλων, ο Ντοστογιέφσκι· αλλά και ο Παπαδιαμάντης, αν και φαίνεται παράξενο. Αλλωστε το θρίλερ δεν είναι τίποτε άλλο από ένα εσωτερικό τοπίο, εκείνο που βασικά συμβαίνει μέσα μας”.

Πολλοί είναι εκείνοι οι οποίοι θαύμασαν την πολύ καλή και προσεγμένη δουλειά του σκηνοθέτη Σωτήρη Τσαφούλια και την χαρακτήρισαν υψηλή για “τα ελληνικά δεδομένα”. Σε αυτήν τη φράση απαντά ο ίδιος λέγοντας πως “Αν λέμε συνεχώς για τα δικά μας “δεδομένα” δεν θα καταφέρουμε ποτέ να κάνουμε βήματα μπροστά ή να εξερευνήσουμε καινούργια είδη. Είναι όπως με τις επικρίσεις περί ρεαλισμού. Προφανώς στη χώρα μας δεν έχουμε τέτοια αστυνομία, ούτε τέτοια ψυχιατρεία – πού να δείτε και τις φυλακές σε αυτόν τον κύκλο. Στο “Casa de Papel” αναρωτήθηκε άραγε κανείς αν είναι έτσι το Νομισματοκοπείο της Μαδρίτης; Κάνουμε μυθοπλασία, δεν προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε την ανάγκη οποιουδήποτε για ρεαλισμό”.