Μεγάλη άνοδος για το Star: Η τηλεθέαση

Μεγάλη άνοδο τριών ποσοστιαίων μονάδων για το Star τη βδομάδα 27 Ιανουαρίου-2 Φεβρουαρίου. Ο τηλεοπτικός σταθμός με την προβολή του τέταρτου κύκλου του «Master Chef» βρέθηκε, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen στο 15,1%, και πέρασε στην τρίτη θέση, ενώ ο συνεργαζόμενος Alpha πέρασε ξανά στην τέταρτη με ποσοστό 12,3% (13,1%) διατηρώντας όμως μέρος της δυναμικής του.

Ο ΑΝΤ1 με τις «Άγριες Μέλισσες» παρέμεινε στην πρώτη θέση με 16,1% (16,7%) και δεύτερος ο ΣΚΑΪ με 15,5% (16,1%), έχοντας ως σημείο αναφοράς τις «Οκτώ Λέξεις».

Ακολουθούν το Open με 7,3%, η ΕΡΤ1 με 5,3%, η ΕΡΤ2 με 1,7%, το Μακεδονία TV με 1,6%, η ΕΡΤ3 με 1,4% και με 1,3% η ΕΡΤ Sports.