«Μένουμε Σπίτι»: Από τα 11 στα 20 εκατομμύρια ευρώ η καμπάνια για τα ΜΜΕ

Με Κοινή Υπουργική Απόφαση ενισχύεται με επιπλέον 9 εκατομμύρια ευρώ η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης της κυβέρνησης για τον κορωνοϊό.

Το συνολικό ποσό για το «Μένουμε σπίτι» διαμορφώνεται πλέον σε 20 εκατ. ευρώ (αντί για 11), ποσό που αντιστοιχεί στο 0,29% των δημοσιονομικών μέτρων που έχουν ληφθεί μέχρι και τον Απρίλιο, όπως ανέφερε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ο Στέλιος Πέτσας διευκρίνισε ότι πλέον η χώρα μπαίνει στην πιο δύσκολη φάση, δηλαδή στη διαδικασία επιστροφής στην… κανονικότητα: «Είναι απαραίτητο, στην κρίσιμη φάση της σταδιακής μετάβασης να εκπαιδεύσουμε τους πολίτες σε έναν νέο τρόπο ζωής και να τους προφυλάξουμε από την παραπληροφόρηση και τα fake news» υπογράμμισε.

Φυσικά, είναι αυτονόητο ότι η τήρηση των μέτρων δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στη διάθεση κοινωνικής προσφοράς των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και στο φιλότιμο των εργαζομένων τους, εξ ου και η πολιτεία θεώρησε ως υποχρέωση να διαμορφώσει μια επαγγελματική και συνεκτική εκστρατεία επικοινωνίας ενημέρωσης των πολιτών.