Σημάδια βελτίωσης στην ΕΡΤ!

Έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από τις 18 Δεκεμβρίου 2020 έως τις 4 Ιανουαρίου 2021, έδειξε ότι το 72,8% των πολιτών υποστηρίζει πως η ΕΡΤ έχει βελτιωθεί αισθητά τον τελευταίο χρόνο, ενώ επιπλέον το 65,1% εκφράζουν την ικανοποίησή τους από τη συνολική εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 50,6% πριν από ένα χρόνο.

Το 87,9% των πολιτών χαρακτήρισε την ΕΡΤ «σοβαρή», το 83% «ποιοτική», το 63,5% «σύγχρονη» και το 61,1% «αντικειμενική και αξιόπιστη».

Για τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ, το 40,9% όσων τα παρακολουθούν, έστω και περιστασιακά, δηλώνουν ότι συγκριτικά με το παρελθόν η δημόσια τηλεόραση είναι «πιο αντικειμενική, πλουραλιστική και ουδέτερη», έναντι μόλις του 7,4% που απαντούν το αντίθετο.

Επιπλέον το 42% προτιμά τα δελτία ειδήσεων της ΕΡΤ γιατί είναι «αξιόπιστα και αντικειμενικά», το 27,6% επειδή είναι «σοβαρά και ψύχραιμα» και το 21,1% για τον πολυθεματικό τους χαρακτήρα.

Σε ερώτηση για τις νέες εκπομπές και σειρές μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το 75,2% των πολιτών απάντησαν ότι το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα έχει βελτιωθεί τους τελευταίους 12 μήνες, ενώ το 63,2% των ερωτηθέντων αναδεικνύουν ως μεγάλο πλεονέκτημα της ΕΡΤ το ψυχαγωγικό της πρόγραμμα, όταν το ποσοστό αυτό ήταν μόλις 43,1% προ έτους.

Τη νέα ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX γνωρίζει το 59,1% των πολιτών με τη συντριπτική πλειονότητα (86,6%) να δηλώνουν ικανοποιημένοι από το πλούσιο περιεχόμενό της. Ωστόσο, το 53,8% που γνώριζε την πλατφόρμα, δήλωσε ότι δεν προσπάθησε να συνδεθεί σε αυτήν.

«Στους δημοσιογράφους της ΕΡΤ δόθηκε πλήρης ελευθερία να αξιολογούν εκείνοι την επικαιρότητα και να ιεραρχούν τα σημαντικότερα γεγονότα της ημέρας, χωρίς έξωθεν παρεμβάσεις» επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας.

«Ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση ήταν οι επιλογές μας στον ψυχαγωγικό τομέα, ο οποίος ήταν θα έλεγα ξεχασμένος στην ΕΡΤ» πρόσθεσε.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Marc, Θωμάς Γεράκης, δήλωσε: «Η βελτίωση της συνολικής εικόνας της ΕΡΤ τους τελευταίους 12 μήνες είναι εντυπωσιακή. Σπάνια συναντάμε τέτοιες μεταβολές χαρακτηριστικών εικόνας σε τόσο μικρό διάστημα -πολύ περισσότερο σε ταλαιπωρημένα brands, όπως αυτό της δημόσιας τηλεόρασης, που βαρύνεται με χρόνια αρνητικά στερεότυπα».