Τα προγράμματα που έστειλα τον Alpha στην κορυφή τον Νοέμβριο

H ψυχαγωγία και η μυθοπλασία ανέδειξε νικητή τον Alpha τον μήνα Νοέμβριο αφού αρκετά από τα προγράμματα του καναλιού φιγουράρουν στην πρώτη θέση στους πίνακες τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, ο το “Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση” συνέχισε αήττητο την πορεία του στη ζώνη μετάδοσής του, καταγράφοντας 24,4% στο Σύνολο κοινού ενώ σε επιμέρους κοινό άγγιξε το 33,6%, πετυχαίνοντας υπερδιπλάσιο σκορ από το δεύτερο κανάλι (ΣΚΑΪ 15,7%, OPEN 10,8%, ANT1 10,6%, STAR 4,8%). Στο Δυναμικό κοινό 18-54, κατέγραψε 24,8% και άφησε πίσω τον ανταγωνισμό κατά 13 μονάδες (OPEN 11,8%, STAR 11,7%, ΣΚΑΪ 9%, ANT1 7,1%). Αξίζει να σημειωθεί ότι 1.346.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έστω για 1’.

Η Ναταλία Γερμανού στην μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακο με το “Καλύτερα δε γίνεται” ήλθε πρώτη στο Σύνολο κοινού με ποσοστό 16,8% αλλά και στο Δυναμικό κοινό 18-54 με 16,2%. Τη Ναταλία και την παρέα της επέλεξαν να παρακολουθήσουν 1.705.000 τηλεθεατές έστω για 1’. Σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 23,9%, 5,2 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΪ 18,7%, ANT1 11,5%, STAR 9%, OPEN 3,8%).

Νόστιμες και πρωτότυπες συνταγές μαγείρεψε μαζί με τον Άκη Πετρετζίκη στο «Kitchen Lab» το 17,1% στο Σύνολο κοινού και το 15,6% στο Δυναμικό κοινό 18-54. Σε επιμέρους κοινό το «Kitchen Lab» έφτασε το 23,3% αφήνοντας πίσω ον ανταγωνισμό κατά 8,3 μονάδες (ΣΚΑΪ 15%, STAR 10%, ANT1 9,6%, OPEN 8,2%), ενώ 1.096.000 τηλεθεατές δοκίμασαν τις γευστικές προτάσεις του Άκη έστω για 1’.

1.267.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το «Έλα στη θέση μου» έστω για 1’ λεπτό τον Νοέμβριο. Η κωμική σειρά του Alpha βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης, σημειώνοντας μέσο όρο σε σύνολο κοινού 18%. Και στο Δυναμικό κοινό 18-54 ήλθε πρώτη με 17,6% (STAR 16,7%, ANT1 13,1%, ΣΚΑΪ 12,2%, OPEN 7%), ενώ στις γυναίκες ηλικίας 45-64 σημείωσε 22,8% αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 6 μονάδες (STAR 16,8%, ANT1 16,2%, ΣΚΑΪ 16%, OPEN 6,7%).

Ελα-στη-θέση-μου

Χαμόγελα και… happy διάθεση μοίρασε το «Happy day» τον Νοέμβριο κερδίζοντας την πρωτιά στο Δυναμικό κοινό 18-54 με 17,8% (ANT1 17,0% – STAR 16,8%- SKAI 13,4%- OPEN 9,1%). Η πιο happy παρέα του πρωινού χτύπησε 32,1% στις γυναίκες ηλικίας 15-24, τριπλάσιο ποσοστό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, τον οποίο άφησε πίσω κατά 24,1 μονάδες (STAR 8%, ΑΝΤ1 5,3%, ΣΚΑΪ 4,1%, OPEN 1,2%).

Ο «Οδηγός καλής ζωής» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη έκοψε πρώτος το νήμα στο Δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 17% (ΣΚΑΪ 14,8%, STAR 11,2%, OPEN 11,2%, ANT1 11%). Οι γυναίκες ηλικίας 18-54, για άλλον έναν μήνα, έδειξαν την προτίμησή τους στην εκπομπή αφού της χάρισαν ποσοστό που άγγιξε το 22,1%, 8,4 μονάδες μπροστά από το δεύτερο κανάλι (ΣΚΑΪ 13,7%, STAR 12,6%, ANT1 11%- OPEN 9,2%).