Δείτε τι κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση.
Αντιμέτωποι για ακόμη ένα βράδυ Παρασκευής βρέθηκαν χθες (29/11) η Αγγελική Νικολούλη και ο Νίκος Μουτσινάς. Ενημέρωση και ψυχαγωγία έδωσαν τη δική τους μάχη για την τηλεθέαση, διεκδικώντας το μεγαλύτερο δυνατό μερίδιο έναντι του ανταγωνισμού. Σε ποια από τις δύο εκπομπές έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης το κοινό και πόσο μεγάλη ήταν η μεταξύ τους διαφορά;
Αδιαμφισβήτητη φαίνεται πως ήταν η επικράτηση για το «Φως στο Τούνελ» άλλη μία Παρασκευή, αφού οι μετρήσεις της Nielsen έφεραν την Αγγελική Νικολούλη στην κορυφή με ποσοστό 27% στο δυναμικό κοινό (18-54). Την ίδια ώρα, ο Νίκος Μουτσινάς έδινε στον Alpha τηλεθέαση 7,7%.
Ακόμη μεγαλύτερη η διαφορά μεταξύ των δύο εκπομπών στο γενικό σύνολο, όπου το «Φως στο τούνελ» σκαρφάλωσε στο 32,5%. Από την άλλη, ο Νίκος Μουτσινάς περιορίστηκε στο 5,9%.
Αναλυτικά η τηλεθέαση:
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
Φως στο Τούνελ – 27%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 7,7%
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
Φως στο Τούνελ – 32,5%
Νίκος Μουτσινάς Βραδιάτικα – 5,9%
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά για την τηλεθέαση με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.