Τηλεθέαση: Ο νικητής της… αθλητικής «μάχης»!

Παρότι εξασφάλισε αρκετές αποκλειστικές συνεντεύξεις από τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού, λίγο μετά το νικηφόρο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, το Mega του Βαγγέλη Μαρινάκη δεν κατάφερε να αναδειχθεί «νικητής» στην μάχη των Αθλητικών εκπομπών της Κυριακής.

Η ποδοσφαιρική εκπομπή του Open, «Total Football» κατέγραψε μέσο όρο 5,1% στο γενικό σύνολο (με peak δύο τέταρτα στο 6,5% και στο 6,4%), επιβεβαιώνοντας ακόμα μία φορά τη δυναμική και την επιρροή της.

Στη δεύτερη θέση, με οριακή διαφορά, τερμάτισε η Αθλητική Κυριακή της ΕΡΤ με 5%, ξεκινώντας και τελειώνοντας όμως μία ώρα νωρίτερα από Open και Mega (με peak ένα τέταρτο στο 6,9%).

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Super Μπάλα Live του Mega με 4,9% (με peak ένα τέταρτο στο 5,7%), αφού πρακτικά δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί το διπλό τίτλου του Ολυμπιακού επί του ΠΑΟΚ και να το μετουσιώσει σε ποσοστά τηλεθέασης.

Το Total Football κέρδισε τη μάχη και στο ανδρικό κοινό, εκεί δηλαδή όπου κατεξοχήν απευθύνονται οι αθλητικές εκπομπές. Η εκπομπή του Open κατέγραψε στην επάνοδό της στους τηλεοπτικούς δέκτες μέσο όρο 6,2% στους άνδρες τηλεθεατές (με peak σε μ.ό. τετάρτου 9,2%).

Δεύτερη στο ανδρικό κοινό τερμάτισε η εκπομπή του Mega με μ.ό. 5,5% (και peak τετάρτου 7,1%) και τρίτη η Αθλητική Κυριακή με 3,8% (με peak σε τέταρτο 6,3%).

Στο κοινό 18-54 το Total Football και η Super Μπάλα Live κατέγραψαν μέσο όρο 4,4%, ενώ η Αθλητική Κυριακή έκανε μ.ό. 2,5%.