Τηλεθέαση: Στην κορυφή το GNTM!

Τρίτη μέρα προβολής του GNTM στο STAR μέσα σε μια βδομάδα, και η κατάταξη στους πίνακες τηλεθέασης άλλαξε ριζικά το βράδυ της Πέμπτης.

Καθώς πλησιάζει προς τον μεγάλο τελικό, το GNTM προβάλει ένα ακόμη επεισόδιο εκτός από τα καθιερωμένα της Δευτέρας και της Τρίτης. Οι κοκκινοσκουφίτσες λοιπόν του ριάλιτι μοντέλων ανακάτεψαν ξανά την τράπουλα της τηλεθέασης και έφεραν… black jack. Το πρόγραμμα επικράτησε του ανταγωνισμού με ποσοστό 29,4% στο νεανικό κοινό, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen.

Την μεγαλύτερη πίεση στην ζώνη υψηλής τηλεθέασης φαίνεται πως δέχτηκε η σειρά του ALPHA, «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» που το βράδυ της Πέμπτης κατέγραψε ποσοστό 16,4% στις ηλικίες 18 με 54 ετών. Χαμηλές πτήσεις και για τις σειρές του ΑΝΤ1, «Αν Ήμουν Πλούσιος» και «Μην Ψαρώνεις» που σημείωσαν ποσοστό τηλεθέασης 9,8% και 10,7% αντίστοιχα.

Το σίριαλ του ΣΚΑΪ, «8 Λέξεις», φαίνεται πως δεν επηρεάστηκε από την έλευση του GNTM στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης της Πέμπτης. Η σειρά που πραγματοποιεί υψηλότερα ποσοστά στο γενικό σύνολο, σημείωσε χθες 12,3% στο νεανικό κοινό.

Τι τηλεθέαση έκαναν οι «Άγριες Μέλισσες»

Το σκηνικό ωστόσο διαφοροποιήθηκε από τις 22.45 και έπειτα, όταν στον αέρα του ΑΝΤ1 βρέθηκαν οι «Άγριες Μέλισσες». Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen, η σειρά σημείωσε τηλεθέαση 26,4% και πέρασε μπροστά από το GNTM για το μισάωρο από τις 23.15 ως και τις 23.45.

Με απώλειες, αλλά ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης και το The 2night Show που ακολούθησε στον ΑΝΤ1. Το βραδινό talk show με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου σημείωσε ποσοστό 23,7% στις νεαρές ηλικίες. Αξίζει να σημειωθεί πάντως, πως λίγο πριν την ανακοίνωση της υποψήφιας που αποχωρεί από το GNTM, μετά τα μεσάνυχτα, το STAR είδε την τηλεθέαση να φτάνει ποσοστό 42,3%.