Ξεκινάει μεγάλη μάχη Netflix, Apple TV+ και Disney Plus!

Η 1η Νοεμβρίου είναι η τελευταία ημέρα της ψυχαγωγίας έτσι όπως την ξέραμε
Την 1η του Νοεμβρίου, μία μέρα μετά το Halloween, πρόκειται να λανσαριστεί η streaming υπηρεσία της Apple που ακούει στο όνομα Apple TV+. Λίγες μέρες αργότερα αναμένεται να κυκλοφορήσει και το Disney Plus με δικές του παραγωγές – ξεχωρίζουν αυτές της Marvel και του «Πολέμου των Άστρων» – και το Netflix προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα.

Μιλώντας σε εκδήλωση ο CCO του Netflix, Ted Sarandos, υποστήριξε ότι το Netflix είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό. Όπως ανέφερε, «έχουμε πολλές σειρές και ταινίες για τους πελάτες μας και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε. Κρατάμε πάντα φρέσκο το περιεχόμενό μας. Δεν θα πουληθούμε. Δεν υπάρχει καμία συζήτηση για την πώληση της εταιρείας».

Η Apple αναμένεται να ξοδέψει 2 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος σε δικές της, πρωτότυπες σειρές και ταινίες, ξεκινώντας να χτίσει έναν κατάλογο ταινιών και σειρών που κάποια στιγμή θα μπορεί να ανταγωνιστεί εκείνον του Netflix. Με την εταιρεία έχουν ήδη συμφωνήσει η Τζένιφερ Άνιστον,η Ρις Γουίδερσπουν, η Όπρα Γουίνφρεϊ, ο Τζέφρι Τζέικομπ Άμπραμς και ο Στίβεν Σπίλμπεργκ.

Επιπλέον, την περασμένη άνοιξη δημοσίευμα του Bloomberg ανέφερε, πως ο αμερικανικός κολοσσός έχει προσεγγίσει μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα όπως το HBO, το Showtime και το Starz προκειμένου να εξασφαλίσει δικαιώματα για το περιεχόμενό τους και με αυτόν τον τρόπο να καταφέρει ένα δυνατό ξεκίνημα για την υπηρεσία. Εντούτοις, δεν υπάρχει όμως κάποια επίσημη συμφωνία με το HBO και αναμένεται να είναι αρκετά δύσκολο το δημοφιλές παγκοσμίως δίκτυο να παραχωρήσει τα κεκτημένα του.

H Disney από την πλευρά της, από 12 Νοεμβρίου θα έχει διαθέσιμο πακέτο που συνδυάζει 3 πλατφόρμες (Hulu, ESPN Plus, και Disney Plus) σε τιμή ίδια με το Netflix.

Όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο CEO της εταιρείας, Μπομπ Ίγκερ, η τιμή και για τα 3 συνδρομητικά κανάλια θα είναι 12,99 δολάρια, όσο ακριβώς και το Amazon Prime και το Netflix.

Φυσικά κανείς δεν ξεχνάει το HBΟ Plus, το οποίο επίσης είναι στα σκαριά με τη… μάχη στο διαδίκτυο να φουντώνει και ωφελημένους τους καταναλωτές.