Survivor All Star: Zήτησε ρήτρα τηλεθέασης ο Ατζούν

Με αγωνία αναμένεται το Survivor All Star από τη νέα χρονιά με τον ΣΚΑΪ να μετράει τις μέρες για να βγει το πρόγραμμα στον αέρα που ευελπιστεί να «αναστήσει» την τηλεθέαση του καναλιού. Η χρονιά κλείνει καταστροφικά για το κανάλι του Φαλήρου το οποίο τερματίζει στην 5η μόλις θέση της τηλεθέασης.

Ο Ατζούν Ιλιτζαλί όμως, ο ισχυρός άντρας του Survivor και της Acun Media, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Real Life» και της Ναταλίας Ανδρικοπούλου που κυκλοφορεί, υπόσχεται υψηλές τηλεθεάσεις όπως αποκαλύπτουν οι ρήτρες τηλεθέασης που έχει βάλει ο ΣΚΑΪ με την εταιρία παραγωγής. Ταυτόχρονα για πρώτη φορά θα μπει και «ταβάνι» που εκτοξεύει το κόστος στα ύψη σε περίπτωση που γίνει και πάλι επιτυχία ανάλογη του 2016 και του Survivor 1.

Αν ωστόσο το ριάλιτι κινηθεί στα ποσοστά των προηγούμενων χρόνων τότε το κόστος θα είναι το ίδιο με τις προηγούμενες χρονιές. Συγκεκριμένα, το μέσο κόστος ενός επεισοδίου για τηλεθέαση εως 20% ορίζεται στις 100.000 ευρώ. Από κει και πέρα όμως, για κάθε μονάδα τηλεθέασης που θα υπερβαίνει το 20% το κόστος επεισοδίου θα αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ.

Ο Τούρκος παραγωγός όμως προβλέπει θρίαμβο του Survivor All Star. Για το λόγο αυτό στη ρήτρα υπάρχει όρος αν η τηλεθέαση πιάσει και ξεπεράσει το 40% το κόστος θα εκτοξευτεί στα 200.000 ευρώ το επεισόδιο! Συνολικά, το κόστος της φετινής παραγωγής ξεκινάει από τα 12 εκατομμύρια ευρώ και μπορεί να ανέβει μέχρι και τα 14,4 εκατομμύρια.

Σύμφωνα με τα όσα αναγράφονται στην εφημερίδα οι πληροφορίες δείχνουν ότι είναι η πρώτη φορά που ο Ατζούν θέτει τέτοιο όρο. Η παραγωγή αναμένεται να αναχωρήσει για Άγιο Δομίνικο στις 2 Ιανουαρίου.