Αλλαγή για το Shopping Star

Το «Shopping Star» στη μετά Βίκυ Καγιά εποχή μπήκε με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου και το κοινό την υποδέχθηκε με θερμά σχόλια στο X αλλά με μέτρια ποσοστά τηλεθέασης στους πίνακες της Nielsen.

Πλέον το καθημερινό παιχνίδι μόδας του Star έχει εισέλθει σε πτωτική πορεία και τα νούμερα που καταγράφονται είναι αντικείμενο έντονου προβληματισμού στις συσκέψεις του σταθμού.

Θέμα αλλαγής της ώρας μετάδοσης δεν τίθεται προς το παρόν και η οδηγία που έχει δοθεί στην παραγωγή είναι να επικεντρωθεί στο έμψυχο υλικό δηλαδή στις παίκτριες που επιλέγονται μέσω casting.

Αν τα νούμερα τηλεθέασης βέβαια συνεχίσουν να είναι μονοψήφια δεν αποκλείεται η αλλαγή της ώρας μετάδοσης του προγράμματος. Αν και υπάρχουν ήδη τα πρώτα αρνητικά σχόλια για την παρουσία της Ηλιάνας Παπαγεωργίου στη θέση της οικοδέσποινας, η αλήθεια είναι πως όταν ένα πρότζεκτ που δεν επιδέχεται θεαματικών αλλαγών στο περιεχόμενό του (πρόκειται για πολύ συγκεκριμένο format) έχει μπει στην όγδοή του σεζόν είναι λογικό να κουράζει το κοινό και στη συνέχεια αυτό να στρέφεται σε άλλα προγράμματα.