Η Apple λανσάρει πρόγραμμα Self Service επισκευής στην Ευρώπη

Η Apple ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε το πρόγραμμα Self Service επισκευής στην Ευρώπη, επεκτείνοντας το πέρα ​​από τις Ηνωμένες Πολιτείες για πρώτη φορά.

Οι πελάτες σε Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία και Ηνωμένο Βασίλειο μπορούν τώρα να αγοράσουν γνήσια ανταλλακτικά Apple και να συμβουλευτούν εγχειρίδια επισκευής, μέσω του Apple Self Service Repair Store. Η Apple λέει ότι οι πελάτες που επιθυμούν να ολοκληρώσουν τις δικές τους επισκευές θα μπορούν να πραγματοποιούν πολλές από τις πιο συνηθισμένες επισκευές για τις σειρές iPhone 12 και iPhone 13 και φορητούς υπολογιστές Mac με πυρίτιο Apple.

Για να πραγματοποιήσουν μια επισκευή, οι πελάτες θα πρέπει πρώτα να διαβάσουν το εγχειρίδιο επισκευής για το προϊόν τους και τη συγκεκριμένη επισκευή στον ιστότοπο υποστήριξης της Apple. Στη συνέχεια, θα μπορούν να παραγγείλουν τα απαιτούμενα εξαρτήματα και εργαλεία από το Self Service Repair Store και να ξεκινήσουν την επισκευή. Όλα τα εργαλεία και τα ανταλλακτικά που προσφέρονται στο κατάστημα υποβάλλονται σε “εκτεταμένες δοκιμές για να διασφαλιστεί η υψηλότερη ποιότητα, ασφάλεια και αξιοπιστία”, λέει η Apple.

Ενώ οι πελάτες πρέπει να παραγγείλουν τα ανταλλακτικά που χρειάζονται για την επισκευή, η Apple θα παράσχει ένα κιτ $49 που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για τη διενέργεια επισκευών για τους πελάτες. Το κιτ ενοικίασης θα είναι διαθέσιμο στους πελάτες για μία εβδομάδα προτού χρειαστεί να σταλούν πίσω στην Apple και να αποσταλεί δωρεάν. Αυτή η επιλογή ενοικίασης προσφέρει ευελιξία σε πελάτες που μπορεί να μην θέλουν να κατέχουν και να αγοράζουν πλήρως εργαλεία για μία μόνο επισκευή.