Η «μάχη» Λιάγκα- Σκορδά

Συνεχίζονται οι μάχες στην πρωινή ζώνη της μικρής οθόνης. Οι infotainment πλέον εκπομπές «κονταροχτυπιούνται» με τα ψυχαγωγικά μαγκαζίνο.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen για την Τρίτη 25 Οκτωβρίου, ο Γιώργος Λιάγκας και το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 σημείωσε 16,3% στο σύνολο και 15,1% στους τηλεθεατές 18-54. Ο παρουσιαστής και δημοσιογράφος συνεχίζει να ασχολείται με τα κοινωνικά θέματα, ενώ η Μαρία Κορινθίου βάζει την πινελιά της στις πιο ανάλαφρες στήλες. Το αποτέλεσμα φαίνεται ότι κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού και αφήνει τον ανταγωνισμό πίσω.

Στη δεύτερη θέση, χθες, βρέθηκε το «Πρωινό Μας» στο ΣΚΑΪ. Η Φαίη Σκορδά εμφανίσθηκε με υψηλότερα ποσοστά από τα συνηθισμένα, συγκεντρώνοντας 12,6% στο σύνολο και 11,2% στο δυναμικό κοινό. Τα στελέχη του καναλιού και η ομάδα της εκπομπής εξετάζουν τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν προκειμένου να ανέβουν ακόμη περισσότερο τα νούμερα.

Η «Super Κατερίνα», με την Κατερίνα Καινούργιου στον ALPHA, έκανε 12,1% στο σύνολο και 9,8% στους τηλεθεατές 18-54. Η Δανάη Μπάρκα με το «Πάμε Δανάη!» του MEGA σημείωσε 9,6% στο σύνολο και 8% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Breakfast@STAR», με τους Ελένη Χατζίδου και Ετεοκλή Παύλου, έκανε 5,9% και 10,6% αντίστοιχα. Το «Ποιος είναι πρωινιάτικα;» του ΟPEN έκανε 4,4% στο σύνολο και το 4,9% στο δυναμικό κοινό.

Να σημειωθεί ότι οι πολύ πρωινές εκπομπές, το «Happy Day» στον ALPHA και το «MEGA Καλημέρα», φαίνεται ότι έχουν το δικό τους σταθερό κοινό. Η Σταματίνα Τσιμτσιλή, που λέει την πρώτη καλημέρα στις 07.45 και παραμένει στη συχνότητα του ALPHA μέχρι τις 10.00, έκανε χθες 10,4% στο σύνολο και 16,9% στο δυναμικό κοινό. Η Ελεονώρα Μελέτη στο MEGA (από τις 08.00 έως τις 10.50), που «ακουμπά» τόσο σε θέματα επικαιρότητας όσο και σε lifestyle, σημείωσε 13,9% και 16%.

Πηγή: newsbomb.gr