Η μεγάλη νίκη του Κοκλώνη

Η διασκέδαση τα Σαββατόβραδα φαίνεται να είναι μια υπόθεση που η Barking Well media γνωρίζει καλύτερα απο τον καθένα.

Με το just the 2 of us στον Alpha να είναι σταθερά η πιο αγαπημένη επιλογή του τηλεοπτικού κοινού για τα Σαββατόβραδα τα τελευταία χρόνια, η νέα παραγωγή της εταιρείας του Νίκου Κοκλώνη, το Family Game που έκανε χθες πρεμιέρα στον Αντέννα, μπήκε πολύ δυναμικά στη μάχη της τηλεθέασης.

Οι δυο παραγωγές της barking well, με θεματολογία πολύ διαφορετική μεταξύ τους, μονοπωλούν, όπως αποδείχθηκε, το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού.

Το J2US που παρουσιάζει ο ίδιο ο Νίκος Κοκλώνης είναι ένα φαντασμαγορικό σόου με πλήθος celebrities και τη λογική του singing contest στα καλύτερά του, ενώ το Family Game είναι ένα συναρπαστικό, γεμάτο ανατροπές παιχνίδι για όλη την οικογένεια, με την ενδιαφέρουσα ιδιαιτερότητα πως το παρουσιάζει ενα ζευγάρι όχι μόνο στην τηλεόραση αλλά και τη ζωή, ο Μάρκος Σεφερλής και η Έλενα Τσαβαλιά.

Τα δυο προγράμματα της Barking Well πρωταγωνίστησαν στους πίνακες τηλεθέασης, κερδίζοντας με άνεση τις δυο πρώτες θέσεις στην prime time του Σαββατόβραδου.

Το J2US κατά μέσο όρο στις ηλικίες 18-54 συγκέντρωσε ποσοστό 16% και στο σύνολο του κοινού 17,5%, και το Family Game 14,6% και 12,6% αντίστοιχα.