Μεγάλη συμφωνία για το Eurosport

Η Discovery και το Eurosport, το σπίτι των Ολυμπιακών Αγώνων στην Ευρώπη προχώρησαν σήμερα σε μία εκτεταμένη συνεργασία δημοσίευσης περιεχομένου και διαφημίσεων ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο 2020.

Η συνεργασία με την πλατφόρμα του Twitter για το Τόκιο 2020, θα ενισχύσει την ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport σε 16 Ευρωπαϊκές αγορές.

Η σχέση αυτή, θα φέρει στους χρήστες Twitter κορυφαίο περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των καλύτερων στιγμών της αντίστροφης μέτρησης «Road to Tokyο», εκτεταμένα στιγμιότυπα κατάκτησης μεταλλίων, τις πιο συναρπαστικές στιγμές κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων (προσαρμοσμένες και στο ενδιαφέρον κάθε χώρας), καθώς και την ζωντανή κάλυψη των τελετών έναρξης και λήξης.

Η Discovery και το Eurosport θα προσφέρουν επίσης στους κορυφαίους συνεργάτες της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής αποκλειστικό περιεχόμενο μάρκετινγκ για την περαιτέρω προβολή των παγκόσμιων brand τους παράλληλα με τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ευρώπη. Το Twitter θα προσφέρει επίσης στους διαφημιστές μια άλλη οδό για να συνδεθούν με την κάλυψη των Αγώνων από το Eurosport. Το σύνολο των περιεχομένων θα υποστηρίζονται από το επίσημο προφίλ του Eurosport στο Twitter και θα πωλούνται ως in-stream χορηγίες από τις ομάδες πωλήσεων των Discovery, Eurosport και Twitter.

Η συνεργασία περιεχομένου επιτρέπει στο Eurosport να συνδέει το αφοσιωμένο κοινό του Twitter σε όλες τις βασικές ευρωπαϊκές αγορές με τους κορυφαίους αθλητές του κόσμου – και τις ελπίδες κάθε χώρας για διακρίσεις και μετάλλια -, την πόλη που φιλοξενεί τους Αγώνες και με τις πιο εικονικές στιγμές από το Τόκιο 2020.

Μέσω των καναλιών του Twitter, το Eurosport θα φτάσει σε νέα ακροατήρια με την ολοκληρωμένη ψηφιακή κάλυψη των Αγώνων, συνδέοντάς τα με το Eurosport.com και την εφαρμογή Eurosport. Μέσω των παραπάνω, ο μέσος θεατής στην Ευρώπη μπορεί να βιώσει κάθε λεπτό του Τόκιο 2020, με 3.500 ώρες και τις 321 στιγμές κατάκτησης χρυσού μεταλλίου, ζωντανά σε ποιότητα υπέρ-υψηλής ευκρίνειας (4K).

Μέσω της (βραβευμένης) παραγωγής των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων της PyeongChang 2018, η Discovery ανταποκρίθηκε στη δέσμευσή της για περισσότερους τηλεθεατές, σε περισσότερες οθόνες από ποτέ σε ολόκληρη την Ευρώπη. Πλέον, ο παγκόσμιος πρωτοπόρος στην ψυχαγωγία, θέλει μέσω του πάθους των φιλάθλων για το Τόκιο 2020, να παρουσιάσει την πιο ολοκληρωμένη ψηφιακή κάλυψη Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων