Πάσχα: Η «μάχη» της τηλεθέασης

Tη Μεγάλη Εβδομάδα και την Κυριακή του Πάσχα τα μεγάλα κανάλια κατέγραψαν μερίδιο 64,8%, σχεδόν πέντε μονάδες κάτω από τη συνήθη εβδομαδιαία τηλεθέασή τους. Κερδισμένα ήταν τα περιφερειακά και τα συνδρομητικά κανάλια, που κατέγραψαν ποσοστό 24,5% (σχεδόν 4,5 μονάδες αύξηση) και η ΕΡΤ, η οποία ξεπέρασε το ψυχολογικό όριο του 10% φτάνοντας το 10,7%. Όσον αφορά την κρατική τηλεόραση, τη μεγαλύτερη αύξηση είχε η ΕΡΤ2, που έφτασε το 3%, ενώ η ΕΡΤ1 διατήρησε το 5,8% και η ΕΡΤ3 είχε 1,9%.

Στην ιδιωτική τηλεόραση τρεις διεκδικούν την κορυφή. Το Mega βρέθηκε στην πρώτη θέση με 12,6%, ακολούθησε ο Alpha με 12,5% και ο ΣΚΑΪ με 12,2%. Ο ΑΝΤ1, αντιθέτως, κατέγραψε πτώση στο 10,2%, το ίδιο και το Star, που είχε 9,8%, ενώ το Open είχε μικρή αύξηση στο 5,8%. Τέλος, το Μακεδονία TV παρέμεινε στο 1,7%. Σε επίπεδο ομίλων, Alpha – Star συγκέντρωσαν 22,3% και τους ΑΝΤ1 – Μακεδονία TV 11,9%.