ΣΚΑΪ όπως λέμε MEGA

O διευθυντής προγράμματος του ΣΚΑΪ, Λοΐζος Ξενόπουλος, είδε αυτό που όλοι έβλεπαν, αλλά κανείς δεν έκανε κάτι γι’ αυτό.

Ότι το κενό του Mega έπρεπε να καλυφθεί για δυο λόγους: Γιατί υπήρχε ένα μεγάλο μέρος του κοινού που περίμενε το νέο Μεγάλο Κανάλι και διότι ένα μεγάλο κομμάτι της διαφημιστικής πίτας ήταν πλέον διαθέσιμο.

Τι έκανε λοιπόν ο Ξενόπουλος; Πήρε ό,τι μπορούσε από τα «ασημικά» του Μεγάλου Καναλιού. Σειρές και εκπομπές που ήταν συνυφασμένες με το Mega. Από το «Κόκκινο δωμάτιο» του Ρήγα μέχρι το «Λόγω Τιμής» της Μιρέλλας Παπαοικονόμου. Και δεν έμεινε εκεί…

Έπεισε τον Αλαφούζο ότι για να γίνεις μεγάλο κανάλι δεν αρκεί να κάνεις υψηλά νούμερα τηλεθέασης με σκουπίδια (40άρια χτύπαγε και το «Ερωτοδικείο»…). Πρέπει να έχεις τους καλύτερους και κυρίως να επενδύσεις στη μυθοπλασία.

Το φετινό στοίχημα του ΣΚΑΪ είναι μεγάλο. Τα ποσά που έχουν επενδυθεί είναι υψηλά, το ρόστερ υπερπλήρες, αλλά η επιτυχία κάθε άλλο παρά εξασφαλισμένη είναι.

Όπως και στο ποδόσφαιρο έτσι και στην τηλεόραση ιστορία γράφουν οι ομάδες και όχι οι μονάδες. Οπότε αν θα κερδηθεί ή όχι το στοίχημα του ΣΚΑΪ θα φανεί σύντομα!

Στο χειροκρότημα του κοινού…