Τηλεθέαση: Οι νικητές και οι χαμένοι την πρώτη μέρα της νέας τηλεοπτικης σεζόν

Ποιοι χαμογέλασαν σήμερα και πού… έτρεξαν τα πρώτα δάκρυα;

Πρεμιέρα υπό ειδικές συνθήκες έκαναν οι ζωντανές εκπομπές τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, υπό τη σκιά της βαριάς επικαιρότητας μετά τις φονικές πλημμύρες στη Θεσσαλία. Οι ενημερωτικές εκπομπές πήραν κανονικά τη θέση τους στο πρόγραμμα, ενώ οι ψυχαγωγικές εκπομπές μοιράστηκαν ανάμεσα σε αυτές που προσάρμοσαν το περιεχόμενο τους λόγω των έκακτων γεγονότων και αυτές που ακολούθησαν κανονικά την ψυχαγωγική σκαλέτα. Η τηλεθέαση έπαιξε τα δικά της παιχνίδια και αν και δεν είναι αντιπροσωπευτική λόγω των ειδικών συνθηκών, διαμόρφωσε ένα πρώτο κλίμα ανταγωνισμού.

Από τις μετρήσεις της Nielsen προκύπτει αρχικά πως στην πολύ πρωινή ζώνη επικράτησε η ψυχαγωγία, καθώς οι εκπομπές της Σταματίνας Τσιμτσιλή και της Ελεονώρας Μελέτη, πέρασαν πάνω από τον Γιώργο Παπαδάκη, τον ΣΚΑΪ και το OPEN που κινήθηκαν σε αμιγώς ενημερωτικό περιεχόμενο.

Στην ζώνη των 10:00 – 13:00, η Κατερίνα Καινούργιου ήταν αυτή που επικράτησε με άνεση στο δυναμικό κοινό, με τον Γιώργο Λιάγκα και το Breakfast@Star να ακολουθούν. Το κανάλι που αντιμετώπισε μεγάλες δυσκολίες ήταν ο ΣΚΑΪ, με τις εκπομπές του να βρίσκονται στις τελευταίες θέσεις του πίνακα, κάτω και από το «Πρωίαν σε είδον» της ΕΡΤ.

Οι εκπομπές της Τατιάνας Στεφανίδου και του Νίκου Ευαγγελάτου πήραν την πρωτιά στη μεσημεριανή και την απογευματινή ζώνη αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις ψυχαγωγικές πρεμιέρες του ΣΚΑΪ περιορίστηκαν σε μονοψήφια.

Όσον αφορά στα κεντρικά δελτία, ο Alpha κέρδισε την πρωτιά, με τον ΣΚΑΪ και το Mega να ακολουθούν.

Έτσι, λοιπόν, το δυναμικό κοινό στο σύνολο του προγράμματος κέρδισαν την πρώτη μέρα της νέας τηλεοπτικής σεζόν το Mega και ο Alpha που ισοφάρισαν με ποσοστό 13,5% και ακολούθησαν: ΣΚΑΪ 8,8%, ΑΝΤ1 8,5%, Star 8,4%, Open 8,1% και ΕΡΤ1 5,6%.

*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.