Τηλεθέαση: Οι νικητές την εποχή της… καραντίνας

Η στροφή του τηλεοπτικού κοινού στην ενημέρωση στις κρίσιμες ώρες της πανδημίας και των έκτακτων μέτρων αποτυπώνεται στις μετρήσεις της Nielsen. Ο ΣΚΑΪ παραμένει στην κορυφή, με τρεις πλέον μονάδες διαφορά από τον δεύτερο ΑΝΤ1. Ο σταθμός άλλαξε εγκαίρως το πρόγραμμά του, προσθέτοντας εκπομπές για τον κορονοϊό.

Το Star παρουσίασε πτώση στην τηλεθέαση, καθώς έχει καθαρά ψυχαγωγικό προσανατολισμό, ενώ Αlpha και Open παρέμειναν σταθεροί στα ποσοστά τους. Η ΕΡΤ, με την αύξηση της τηλεθέασης της ΕΡΤ1, συγκέντρωσε συνολικά 9,8%.

16 – 22/3
(ηλικία 18 – 54)

9 – 15/3
(ηλικία 18 – 54)

ΣΚΑΪ 16,5% (12,8) 16,3% (12,6)
ΑΝΤ1 13,1% (12,3) 15% (14,3)
STAR 12,7% (15,1) 14,2% (17,4)
ALPHA 11,5% (11,6) 11,4% (11,6)
OPEN TV 6,5% (6,9) 6,7% (7)
ΕΡΤ1 6,3% (4,1) 5,1% (2,9)
MEGA 6,2% (7,2) 5,3% (6,5)
EΡΤ2 1,6% (1,1) 1,2% (0,7)
Μακεδονία TV 1,5% (1,9) 1,6% (2,1)
ΕΡΤ3 1,3% (1,4) 1,2% (1,3)
ΕΡΤ Sports 0,6% (0,5) 0,6% (0,4)
Πηγή: Nielsen