Τηλεθέαση: Υψηλές «πτήσεις» για το Total Football

Σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα για τα δεδομένα των κυριακάτικων αθλητικών εκπομπών κινήθηκε χθες το Total Football.
Τη βραδιά της νίκης του Άρη μέσα στο ΟΑΚΑ επί της ΑΕΚ, της γκέλας του ΠΑΟΚ με τον Απόλλωνα και της συνέχισης του νικηφόρου σερί του Ολυμπιακού, το ποδοσφαιρικό πρόγραμμα του OPEN επιβεβαίωσε ακόμα μία φορά ότι αποτελεί σημείο αναφοράς για το κοινό που παρακολουθεί τόσο τη Σούπερ Λίγκα όσο και τα ξένα πρωταθλήματα.

Βάσει των επίσημων στοιχείων της Nielsen, το Total Football κατέγραψε μέσο όρο 6,2% στο γενικό σύνολο, ανεβάζοντας συνεχώς τα ποσοστά του κατά τη διάρκεια της μετάδοσής του (παράλαβε lead in 3,8% και έκλεισε με μέσο όρο τετάρτου στο 7,3%).

Μάλιστα, «χτύπησε» μέσο όρο τετάρτου ακόμα και 8,2%, ενώ είχε άλλα δύο τέταρτα πάνω από 7,2% και επιπλέον τρία τέταρτα με μ.ό. άνω του 6%. Σχεδόν σε ολόκληρο το δεύτερο μισό της μετάδοσής της, δηλαδή στη δεύτερη ώρα της, η εκπομπή του OPEN κατέγραψε μέσο όρο 7,7%.

Ποσοστά που δείχνουν ξανά ότι το Total Football έχει χτίσει μία σχέση διαρκείας και εμπιστοσύνης με τους τηλεθεατές κάθε ηλικίας που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο χάρη στην αποκαλυπτική, σχολιαστική και διεισδυτική ματιά του. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο νεανικό ανδρικό κοινό 15-24 έκανε χθες μ.ό. 8,4% και στους άνδρες άνω των 45 είχε μ.ό. 11,4%,