Διαγωνισμό προκειμένου να βρεθεί ο ανάδοχος για τον επανασχεδιασμό των Logo των καναλιών της κρατικής τηλεόρασης έχει προκηρύξει η ΕΡΤ, μόλις λίγα χρόνια μετά την αλλαγή των σημάτων.
Βέβαια αυτό δεν θα γίνει δωρεάν, μιας και ο επανασχεδιασμός… κοστίζει. Η ανάδοχη εταιρία βρέθηκε, με την ΕΡΤ να βγάζει από τα ταμεία της ένα ποσό της τάξης των 52.500 χιλιάδων ευρώ, πλέον ΦΠΑ για τα νέα σήματα!
Παράλληλα, η ΕΡΤ έχει προκηρύξει και νέο ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την καταγραφή διαφημιστικών μηνυμάτων που θα προβάλλονται από όλα τα διαθέσιμα κρατικά μέσα. Ο διαγωνισμός λήγει στις 20 Ιουλίου.