ΕΡΤ: Σε αναζήτηση χορηγών για το «αθλητικό»

Με εισήγηση του προϊσταμένου της Εμπορικής Διεύθυνσης και του γενικού διευθυντή Τηλεόρασης, το ΔΣ της ΕΡΤ ενέκρινε ομόφωνα την ανάθεση στην GML Interactive Limited της τηλεοπτικής χορηγίας και του πακέτου διαφημιστικής προβολής των 50 αγώνων των τεσσάρων ΠΑΕ που παρέμειναν στην ΕΡΤ καθώς και για την εκπομπή της «Αθλητικής Κυριακής» έως και τις 31/12/2019, με δικαίωμα παράτασης ως το τέλος της σεζόν.

Το ΔΣ εξουσιοδότησε τον διευθύνοντα σύμβουλο Γιώργο Γαμπρίτσο να υπογράψει τη σχετική σύμβαση.